Aa
تاریخ : دوشنبه 14 فروردين 1396
کد 929

هر نوع آگهی استخدام در دانشکده فقط از طریق سایت رسمی دانشکده و روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود

دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به زمان افتتاح مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا، برخی افراد سودجو با انتشار آگهی استخدام در سایت های غیررسمی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند.
دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به زمان افتتاح مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا، برخی افراد سودجو با انتشار آگهی استخدام در سایت های غیررسمی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند.
ایشان ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در طی سال گذشته، در آینده ای نزدیک مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا به بهره برداری خواهد رسید اما در خصوص تامین نیروی انسانی این مرکز لازم است مردم فقط به آگهی های استخدامی که از طریق سایت رسمی دانشکده و یا روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شوند اعتماد کنند.
دکتر علی جنتی افزود: متاسفانه اخیرا بعضی از سایت های غیر رسمی با انتشار آگهی استخدام در این مرکز، اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده اند اما مردم باید به این اخبار کذب اعتماد نکنند و مواظب این نوع کلاهبرداری ها باشند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه اذعان کرد: همانند استخدام هایی که طی سال گذشته صورت گرفت، آگهی استخدام در این مرکز هم ضمن رعایت موازین قانونی از طریق انتشار آگهی از طریق سایت رسمی دانشکده و روزنامه های کثیرالانتشار محلی صورت خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه هیچگونه مسئولیتی در قبال اخبار و آگهی های کذب این سایت ها ندارد و لازم است مردم با هوشیاری با این موارد برخورد کنند. دانشکده علوم پزشکی مراغه هم حق خود را برای پیگیری این بداخلاقی ها از طریق مراجع قانونی محفوظ می دارد.
ایشان افزود: افتتاح این مرکز یکی از دغدغه های اصلی دانشکده علوم پزشکی  و مطالبات مردم مراغه است و ما تمام سعی خود را می کنیم تا این مرکز در اسرع وقت بهره برداری برسد. و طبیعی ست که روند بکارگیری نیرو پس از افتتاح این مرکز، از طریق آگهی های استخدام صورت خواهد گرفت.
دکتر علی جنتی گفت: افراد می توانند اخبار مربوط به استخدام در واحدهای مختلف دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه را از طریق سایت و روزنامه ها پیگیری کنند و مطمئن باشند به محض تکمیل بیمارستان و نیاز به بکارگیری نیرو، آگهی استخدام طبق موازین رسمی منتشر خواهد شد.
گفتنی ست بیمارستان سینای مراغه به منظور نوسازی و توسعه  تخریب شده است و به زودی با ۱۶۰ تخت و به صورت مرکز آموزشی درمانی سینا افتتاح خواهد شد.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 14 فروردين 1396
  • تعداد بازدید 2282

اخبار

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20