Aa

راهبرد مشارکت دستگاه تارنما

 
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه در زمینه ارائه خدمات بهداشتی ،درمانی،آموزشی و پژوهشی باکیفیت به مردم منطقه و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز حوزه سلامت
فعالیت میکند

 
در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ،دانشکده علوم پزشکی مراغه  امکان ثبت شکایات ،ارائه انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی را درسایت فراهم نموده است

دانشکده علوم پزشکی مراغه تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است

دراین تارنما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد

اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این دانشکده مطرح شده است

شماره تماس و ایمیل مسئولین در سایت دانشکده علوم پزشکی مراغه از سایر اقدامات جهت تسهیل ارتباط جامعه هدف با  مسئولین می باشد

اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این دانشکده بوده است

 
ما معتقد به حفظ کرامت انسانی رضایت مشتریان و کارکنان در زمان ارایه خدمات به ارباب رجوع می باشیم
 
را تکمیل فرمائید پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات- در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات میتوانید

جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید

در صورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می‌توانید از طریق دفترچه تلفن تارنمای دانشگاه اقدام فرمائید.

تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق "ارسال پیشنهادات" می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید. به محض ثبت انتقاد یا پیشنهاد، سعی می‌گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد

 
Image result for ‫نظرسنجی‬‎