Aa
تاریخ : يکشنبه 10 مرداد 1395
کد 603

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه در مراسم معارفه همکاران/ برای دستیابی به اهداف دانشکده نیازمند رشد در همه ی حوزه ها هستیم

دکتر علی جنتی: تلاش شبانه روزی و استفاده صحیح از ظرفیت افراد در موقعیت های مناسب لازمه ی پیشرفت دانشکده است.

دکتر علی جنتی: تلاش شبانه روزی و استفاده صحیح از ظرفیت افراد در موقعیت های مناسب لازمه ی پیشرفت دانشکده است.

به گزارش روابط عمومی، با حضور سرپرست دانشکده ، معاونین ایشان و جمعی از اعضای هیئت علمی و همکاران دانشکده علوم پزشکی مراغه، مراسم معارفه سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی، سرپرست اداره منابع انسانی دانشکده، رئیس اداره حسابداری معاونت بهداشتی، مدیر بیمارستان امیرالمومنین(ع)، سرپرست امور اداری و خدمات بیمارستان شهید دکتر بهشتی ،رئیس اداره حسابداری بیمارستان شهید دکتر بهشتی و مدیر بیمارستان شهید دکتر بهشتی در سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه، پس از افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد یکساله دانشکده، پیشرفت های حاصله را در سایه لطف الهی و تلاش همکاران دلسوز دانشکده دانست و افزود: خوشبختانه در سال 1394 با پیگیری و برنامه ریزی مناسب موفق به اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد زیرساخت های دانشکده شدیم و پروژه ی عملیاتی بسیاری از آنها هم شروع شد.

ایشان ادامه داد: به یاری خداوند سال 1395 سال اتمام بسیاری از این پروژه ها و بهره برداری از آنها خواهد بود که به یقین باعث تسریع در روند توسعه ی دانشکده علوم پزشکی مراغه خواهد شد.

دکتر علی جنتی اذعان کرد: برای دستیابی به اهداف کلان دانشکده، سعی بر این شده است که به همه ی حوزه های زیربنایی دانشکده توجه شود. همانطور که می بینید ما در حوزه ی آموزش، درمان و بهداشت پروژه های کلانی داریم که یا به بهره برداری رسیده اند یا امسال تکمیل خواهند شد.

ایشان گفت: در حوزه ی آموزش تمرکز بر جذب هیئت علمی، افزودن رشته های دانشگاهی و ایجاد زیرساختهای علمی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی از جمله مجتمع ورزشی، فضای آموزشی و کتابخانه بوده است. چون باور دارم اگر ما هیئت علمی دانشکده و حوزه ی آموزش را تقویت بکنیم خروجی علمی دانشکده و در نتیجه کیفیت ارائه ی خدمات در مراکز درمانی و بهداشتی بهبود خواهد یافت.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه افزود: در حوزه های دیگر هم همین دیدگاه را داشته ایم. به عنوان مثال در حوزه ی فناوری سعی شده است گام به گام با پیشرفت آن در دانشگاههای دیگر پیش برویم و ما اکنون بدون هیچ مشکلی می توانیم با جاهای دیگر تبادل اطلاعات داشته باشیم.

دکتر علی جنتی پیشرفت های حاصل در حوزه ی بهداشت و درمان را مهم دانست و گفت: اجرای موفق برنامه های ملی در دانشکده مانند طرح پن در کنار توجه به ایجاد زیرساخت های این حوزه نشانگر حرکت در این حوزه است و با برنامه ریزی های انجام شده به زودی شاهد خواهیم بود که زیرساخت های بهداشتی به طور صد در صد ایجاد خواهند شد.

ایشان افزود: در حوزه ی درمانی هم ایجاد بخش ها و تخت های درمانی لازم در مراکز درمانی مختلف مانند بلوک زایمانی، مرکز جامع سرطان و کلینیک تخصصی نشان می دهد که پس از سال ها، حرکت این حوزه روبرو جلو بوده است و با عنایت پروردگار و در سایه ی تلاش همکاران پس از بهره برداری از مرکز آموزشی درمانی سینا و حرکت به سمت احداث بیمارستان 350 تختخوابی امکان ایجاد بخش هایی از قبیل بخش سوختگی و بخش روانی هم تسهیل خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: با توجه به این حجم کار و پروژه در دانشکده علوم پزشکی مراغه، همواره سعی بر این است که از ظرفیت افراد به بهترین شکل ممکن استفاده شود و امیدوارم این جابجایی ها کمک کند آنچه که به عنوان برنامه عملکرد پنج ساله ترسیم شده است محقق شود.

گفتنی ست در این مراسم، آقایان دکتر احد نوین سالاری به عنوان سرپرست بیمارستان دکتر بهشتی، علیرضا ولی محمدی به عنوان سرپرست اداره منابع انسانی، رحیم اعتصامی فام به عنوان رئیس اداره حسابداری معاونت بهداشتی، فرهاد ساجد نیا به عنوان مدیر بیمارستان امیرالمومنین(ع)، نادر رحیمی به عنوان سرپرست امور اداری و خدمات بیمارستان شهید بهشتی، ناصر هادیوند به عنوان رئیس اداره حسابداری بیمارستان شهید بهشتی و حسن رستمی به عنوان مدیر بیمارستان شهید دکتر بهشتی معرفی شدند و مسئولین پیشین تکریم شدند.

لازم به ذکر است این مراسم در آمفی تئاتر ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد که امروز توسط دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده، افتتاح و به بهره برداری رسید.


  • نوشته شده
  • در يکشنبه 10 مرداد 1395
  • تعداد بازدید 782
  • واحد ارجاع دهنده

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های تک فرزندی و بی فرزندی

1403/04/13

از کارشناسان فعال دانشکده علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد

1403/04/13

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون پذیرش بهورزی مورخ1402/12/25

1403/04/11

تجهیز آزمایشگاه مرکزی مراغه به دستگاه‌های پیشرفته

1403/04/07

حضور معاون توسعه دانشکده به همراه معاون توسعه وزارت بهداشت در سازمان برنامه بودجه کشور

1403/04/06

فرزند سیزدهم مرد ۷۱ ساله اهل هشترود متولد شد

1403/04/02

تمجید ارزیابان بین المللی از برنامه شهر سالم و ایمن مراغه

1403/03/27

فراخوان دعوت به همکاری:

1403/03/26

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC

1403/03/26

اطلاعیه زمان بندی مصاحبه  پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخه 1402/12/25

1403/03/23

دانشکده علوم پزشکی مراغه رتبه 12 کارنامه جوانی جمعیت را بین 63 دانشگاه/دانشکده کشور کسب کرد

1403/03/21

پنج ماموریت اورژانس مراغه در سال گذشته با انتقال هوایی بوده است

1403/03/17

نامگذاری مرکز جامع خدمات سلامت دانشکده به نام شهید رحمتی

1403/03/16

معاون وزیر: دریافتی دستیاران پزشکی در دولت سیزدهم هشت برابر شد

1403/03/08

افتتاح ۲ طرح حوزه سلامت مراغه با حضور معاون وزیر بهداشت

1403/03/08