Aa
تاریخ : سه شنبه 29 دي 1394
کد 317

با حضور آقای دکتر ایازی و خیرین سلامت مراسم کلنگ زنی و راه اندازی چند پروژه در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه، با حضور آقای دکتر ایازی، قائم مقام محترم وزیر، و خیرین سلامت مرکز شیمی درمانی و کلینیک تخصصی کلنگ زنی و دستگاههای رادیولوژی فول دیجیتال و انژکتور سی تی اسکن در دانشکده علوم پزشکی مراغه راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه، با حضور آقای دکتر ایازی، قائم مقام محترم وزیر، و خیرین سلامت مرکز شیمی درمانی و کلینیک تخصصی کلنگ زنی و دستگاههای رادیولوژی فول دیجیتال و انژکتور سی تی اسکن در دانشکده علوم پزشکی مراغه راه اندازی شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور آقای دکتر ایازی، قائم مقام محترم وزیر در امور مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد، آقای محمودی، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه، آقای دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجب شیر، و حاج آقا احمد مجید پور و وراث مرحوم صدقی و سایر خیرین سلامت به همراه آقای باستانی، رئیس مجمع خیرین شهرستان مراغه، برگزار شد، آقای دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، ضمن خوش آمدگویی به همه ی مهمانان اظهار امیدواری کرد با حضور بیشتر خیرین سلامت در دانشکده علوم پزشکی مراغه این دانشکده بتواند زیر ساخت های سلامت مورد نیاز منطقه را در این شهرستان ایجاد بکنند.

در ادامه ی این مراسم، آقای دکتر ایازی، قائم مقام محترم وزیر در امور مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد، ضمن قدردانی از سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه به خاطر ایجاد امکان گردهمایی خیرین سلامت دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: به خاطر حجم پروژهای مورد نیاز حوزه ی سلامت بودجه دولتی برای اجرای آنها کافی به نظر نمی رسد به این خاطر ما امیدواریم خیرین محترم در کنار وزارت بهداشت بتوانند این امر مهم را انجام دهند.

ایشان افزود: خداوند به هر کسی افتخار بخشیدن مال خود را عطا نمی کند و خیرین حوزه ی سلامت باید به کار خود ببالند چرا که با انفاق کردن اموال خود سنت حسنه ای را احیاء می کنند که همواره در دین مبین اسلام به آن تاکید شده است.

آقای دکتر ایازی ادامه داد: خیرین حوزه ی سلامت با انفاق اموال خود در واقع دو امر بسیار حسنه و مهم را انجام می دهند. آنها با احداث مراکز درمانی، نه تنها برای جوانان منطقه شغل ایجاد می کنند و باعث می شوند خانواده های زیادی از آن ارتزاق بکنند بلکه با تامین سلامت مردم آرامش را به همه ی خانواده ها هدیه می کنند.

ایشان در پایان گفت: به خاطر ظرفیت و موقعیتی که دانشکده علوم پزشکی مراغه دارد و با توجه به استقلال این دانشکده، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خود را مکلف می داند به توسعه ی آن کمک بکند.

شایان ذکر است در این مراسم آقای دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، گفت: پس از استقلال دانشکده علوم پزشکی مراغه از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اقدامات زیادی برای ایجاد زیر ساخت های مناسب برای تبدیل شدن این دانشکده به قطب درمان جنوب استان آذربایجان شرقی شده است.

ایشان افزود: در این مدت مجوزهای لازم برای احداث مراکز بهداشتی و درمانی مورد نیاز شهرستان اخذ شده است. از جمله ی این مجوزها می توان به موافقت اصولی احداث بیمارستان 350 تختخوابی، اخذ مجوز و شروع احداث پروژه های بلوک زایمانی، مرکز شیمی درمانی و کلینیک ویژه و بسیاری دیگر از مجوزها اشاره کرد اما واقعیت این است اگر قرار باشد این پروژه ها با بودجه دولتی اجرا شوند به زودی میسر نخواهد شد.

آقای دکتر جنتی ادامه داد:ضمن اینکه ما از اقدامات خیرین سلامت قدردانی می کنیم امیدواریم در امر ساخت این پروژه ها هم در کنار دانشکده علوم پزشکی مراغه باشند تا بتوانیم در جهت تامین سلامت مردم شهرستان منطقه گام های لازم را برداریم.

در ادامه این مراسم مرکز شیمی درمانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه که در زمینی به مساحت هزار متر و در سه طبقه احداث خواهد شد، کلنگ زنی شد. گفتنی ست هزینه ی احداث این مرکز را خیر حوزه ی سلامت، حاج آقا احمد مجید پور تقبل کرده اند.

همچنین با حضور آقای دکتر ایازی مراسم کلنگ زنی کلینیک تخصصی دانشکده علوم پزشکی مراغه در زمین اهدايی وراث مرحوم صدقی برگزار و دستگاه رادیولوژی فول دیجیتال و دستگاه انژکتور سی تی اسکن اهدایی خیر حوزه ی سلامت حاج آقا احمد مجید پور بهره برداری شد.


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 29 دي 1394
  • تعداد بازدید 1077

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های تک فرزندی و بی فرزندی

1403/04/13

از کارشناسان فعال دانشکده علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد

1403/04/13

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون پذیرش بهورزی مورخ1402/12/25

1403/04/11

تجهیز آزمایشگاه مرکزی مراغه به دستگاه‌های پیشرفته

1403/04/07

حضور معاون توسعه دانشکده به همراه معاون توسعه وزارت بهداشت در سازمان برنامه بودجه کشور

1403/04/06

فرزند سیزدهم مرد ۷۱ ساله اهل هشترود متولد شد

1403/04/02

تمجید ارزیابان بین المللی از برنامه شهر سالم و ایمن مراغه

1403/03/27

فراخوان دعوت به همکاری:

1403/03/26

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC

1403/03/26

اطلاعیه زمان بندی مصاحبه  پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخه 1402/12/25

1403/03/23

دانشکده علوم پزشکی مراغه رتبه 12 کارنامه جوانی جمعیت را بین 63 دانشگاه/دانشکده کشور کسب کرد

1403/03/21

پنج ماموریت اورژانس مراغه در سال گذشته با انتقال هوایی بوده است

1403/03/17

نامگذاری مرکز جامع خدمات سلامت دانشکده به نام شهید رحمتی

1403/03/16

معاون وزیر: دریافتی دستیاران پزشکی در دولت سیزدهم هشت برابر شد

1403/03/08

افتتاح ۲ طرح حوزه سلامت مراغه با حضور معاون وزیر بهداشت

1403/03/08