چهارشنبه 20 فروردين 1404
تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399
کد 2158

جلسه آموزشی اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برای رابطین دانشکده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که با حضور رابطین کلیه واحدهای تابعه دانشکده برگزار شد، رئیس اداره بازرسی دانشکده ضمن اشاره به اهمیت جایگاه ارباب رجوع، ارج نهادن به خواسته های ارباب رجوع تاکید کرد.
خانم دکتر رستمی پس از تشریح حقوق شهروندی در نظام اداری گفت: باید به مسائل مربوط به قبل از ورود ارباب رجوع به واحد مربوطه، حین ورود و بعد از پایان فرآیند خدمت مورد عنایت قرار داد.
 
ایشان ادامه داد: در این راستا تشکیل کمیته بازگشایی صندوق شکایات، انتقادات و پیشنهادات با عضویت بالاترین مقام مسئول هر واحد باید در اولویت بوده و اجرایی شود. ارسال گزارش ماهانه این کمیته جهت نظارت و اتخاذ تصمیم های موثر نه تنها موجب کسب رضایت ارباب رجوع خواهد شد بلکه به تسهیل خدمت رسانی کمک خواهد کرد.
 
در بخش دیگری از این جلسه آموزشی، کلیه ی ماده های 18 گانه حقوق شهروندی در نظام اداری مورد موشکافی قرار گرفت و توصیه ها و راهکارهای لازم جهت اجرای موثر آنها بیان شد.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 خرداد 1399
  • تعداد بازدید 114
بارگذاری ...