به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، در این جلسه رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان و مسئول رسیدگی به شکایات اداره نظارت و بیمارستانها بر لزوم پیگیری شکایات تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد.
در بخشی از این جلسه، دکتر رضائیان، ضمن ارائه گزارشی از شکایات تعرفه ای ثبت شده در سامانه 1690 و شکایات غیر تعرفه ای ثبت شده در سامانه 1590 و شکایات حضوری، گفت: از این پس و مطابق فلوچارت نهایی شده، بیمارستانها و اداره نظارت به شکایات رسیدگی خواهند کرد.
ایشان در ادامه تاکید کرد: تمامی شکایات می بایست به رویت روسای بیمارستانها برسد و با دستور کتبی ایشان شکایات ثبت و کد پیگیری به شاکی داده شود.
وی افزود: این شکایات در فرمت فایل اکسل باید جمع بندی شوند و هرسه ماه یکبار توسط کارشناس رسیدگی به شکایات مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیم نهایی در خصوص آنها با دقت بیشتری گرفته شود.