Aa
تاریخ : يکشنبه 14 آبان 1396
کد 1222

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه و معاون پژوهشی مرکز مطالعات خانواده در ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی به نقل از مفدا مراغه، در ابتدای این مراسم دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان جدیدالورود گفت: از این که شهر مراغه و دانشکده علوم پزشکی مراغه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کردید خوشحالم و از خداوند متعال خواستارم که بتوانیم در حد توان، زیر ساخت های مورد نیاز برای تحصیل و رفاه شما عزیزان را تامین کنیم.
 
ایشان در ادامه افزود: شما دانشجویان وارد محیط جدیدی برای علم آموزی شدید و مسیر سرنوشت شما به نوعی در این دانشکده و در مراحل بعد از آن رقم خواهد خورد.
دکتر جنتی همچنین خاطرنشان کرد: وقتی شما انتخاب رشته می کنید به نوعی مسیر شغلی آینده تان مشخص می شود. به زودی این چهار سال خواهد گذشت و شاهد فارغ التحصیلی شما خواهیم بود ولی آنچه که خیلی مهم است این است که برای این چهار سال چه برنامه ای دارید.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه خطاب به دانشجویان جدید الورود یادآور شد: شما دانشجویان علاوه بر کسب مهارت و توانمندی در رشته مورد نظر بایستی یکسری مسائل دیگر یاد بگیرید. باید سبک جدیدی از زندگی را تجربه کنید. یعنی زندگی اجتماعی. باید یاد بگیرید که چگونه با هم اتاقی یا هم کلاسی هایتان زندگی مسالمت آمیز توام با شادی را داشته باشید.
 
در ادامه این برنامه دکتر عبدالرضا کردی٬ معاون پژوهشی مرکز مطالعات خانواده در ایران و رئیس مرکز آموزش و پرورش خلاق در کشور مالزی، به سخنرانی در خصوص فرصتها و چالشهای زندگی دانشجویی پرداخت.
وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر حفظ روحیه خودباوری و تقویت امید به آینده گفت: سعی کنید خوشبینانه به زندگی نگاه کنید. شما از روز اول که تصمیم می گیرید هیچ کس باشید شما همان آقا و یا خانم هیچ کس می شوید. شما انسان با ارزشی هستید. نگذارید آدمهایی که نا امیدتان می کنند به طرف شما بیایند. تخصص بعضی ها آلوده سازی است. منبع امید باشید نه منبع نا امیدی .
دکتر کردی همچنین خطاب به دانشجویان افزود: ما هیچ جای دنیا مثل جوانهای ایرانی نداریم. شما نقاشی خدا هستید. هرکسی هستید و هر باوری دارید خدا شما را دوست دارد پس تلاش کنید تا شاهکار باشید.
 
معاون پژوهشی مرکز مطالعات خانواده در ایران رمز موفقیت را در توکل به خدا٬ تلاش٬ اراده و برنامه خلاصه کرد و گفت: بدون یاد خدا هیچ چیزی ارزش ندارد و به سرانجام نمی رسد. وی از دانشجویان خواست تا چاشنی محبت خدا را در زندگی خود جاری کنند تا طعم زندگی خدایی را بچشند.
 
دکتر کردی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بادعوت از دانشجویان به تلاش و ممارست زیاد در عرصه کسب علم و آگاهی خاطر نشان کرد: استعدادهای عجیبی بین جوانان ایرانی وجود دارد. شما دانشجویان آینده ما هستید و باید مراقب آینده ما باشید.
 وی افزود: شما می توانید از همان سال اول کارهای بزرگی انجام دهید مثلا می توانید آغاز به نوشتن کتاب کنید و این قضیه را نیز باید مد نظر داشت که هدف نباید صرفا کسب نمره و مدرک باشد بلکه تربیت یک انسان و یک جامعه و تحقق توسعه پایدار هدف ماست.
 
گفتنی است ادامه این مراسم جذاب با اجرای برنامه های متنوعی توسط کانونهای دانشجویی همراه بود که از جمله آن می توان به اجرای گروه تواشیح مشکات٬ استند آپ کمدی٬ اجرای شعر طنز و غیره اشاره کرد. همچنین در بخش پایانی برنامه از فعالان و افتخار آفرینان فرهنگی دانشکده تقدیر به عمل آمد.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 14 آبان 1396
  • تعداد بازدید 266

اخبار

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19