Aa
تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395
کد 688

دکتر جنتی در مراسم معارفه مدیر جدید دانشجویی و فرهنگی:

هدف از تغییر و تحولات اصلاح فرایندها و ساختارهاست. ما برای اینکه بتوانیم امور را به نحو احسن و شایسته به سرمنزل مقصود برسانیم نیازمند کار تیمی و مشارکت حداکثری نیروی انسانی موجود هستیم و در این بین مدیران نیز وظیفه دارند با بیشترین اثر بخشی٬ سیستم را با تعاملی که ایجاد می کنند به سمت اهداف غایی هدایت و کنترل کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، مراسم معارفه دکتر مسافری به عنوان مدیر دانشجویی و فرهنگی و  همچنین تکریم از خدمات دکتر خلیلی و خانم فدایی وش  با حضور سرپرست دانشکده، معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، رئیس اداره حراست، مدیران و مسئولین، اساتید و همکاران معاونت برگزار شد.

دکتر جنتی در این مراسم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید به حاضرین در جلسه بیان داشت: امر آموزش امری مهم و حساس است و همه شما عزیزان به نوبه خود نقشی تاثیر گذار در به ثمر نشاندن این امر مهم دارید.
ایشان تاکید کرد: همه باید در کنار هم به بهبود کیفیت آموزش کمک کنیم. هدف سیستم آموزشی تربیت دانشجویی است که نیازهای سیستم را برآورده کند و این امر زمانی محقق می شود که دانشجو دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشد.
 سرپرست دانشکده افزود: رفتار اساتید در کلاس درس خیلی مهم است و تاثیر بسزایی در پرورش شخصیت دانشجویان دارد. صدای رفتار استاد در کلاس درس بسیار رساتر از گفتار اوست و در این راستا استاد باید نقشی سازنده  و معلم گونه داشته باشد.
 وی تاکید کرد: دانشکده سه هدف عمده و اساسی را دنبال می کند که عبارتند از ارائه خدمت، پژوهش و آموزش و مابقی امور در راستای این موارد اساسی قابل تفسیر و تاویل هستند.
 

دکتر جنتی در خصوص تغییر و تحولات انجام شده در دانشکده گفت: هدف از این تغییر و تحولات اصلاح فرایندها و ساختارهاست. ما برای اینکه بتوانیم امور را به نحو احسن و شایسته به سرمنزل مقصود برسانیم نیازمند کار تیمی و مشارکت حداکثری نیروی انسانی موجود هستیم و در این بین مدیران نیز وظیفه دارند با بیشترین اثر بخشی سیستم را، با تعاملی که ایجاد می کنند به سمت اهداف غایی هدایت و کنترل کنند.
ایشان خاطر نشان کرد: هر شخصی که در سیستم فعالیت کرده است قطعا تاثیرات مثبت خود را داشته است و آقای دکتر خلیلی به عنوان مدیر امور آموزشی و خانم فدایی وش به عنوان مدیر دانشجویی و فرهنگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند ولی در هرصورت سیستم  هر از چند گاهی نیازمند لباس جدید و تزریق خون تازه در رگهایش است و این یک اصل مدیریتی است.
 دکتر جنتی گفت: این عزیزان تلاشهای در خور و شایسته ای را در مدت مدیریت خود انجام دادند و این امر برکسی پوشیده نیست. ایشان افزود: همه دوستانی که به نوعی با امور آموزشی درگیر هستند خوب می دانند که دکتر خلیلی چه خدمات شایانی را در این عرصه انجام دادند و من به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم. همچنین به لطف تلاشهای خانم فدایی وش، تعداد خوابگاههای دانشجویی و وضعیت رفاهی دانشجویان نزدیک به استانداردهای کشوری است و ما این را به فال نیک می گیریم.

دکتر جنتی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به حاضرین در جلسه بیان داشت: هدف همه ما رسیدن به قله کوه است و خواهش من از تمامی شما عزیزان این است که یار و یاور مدیران باشید. بعضی وقتها ما مجبوریم از خواسته های فردی خودمان بگذریم چون هدف مهمی را دنبال میکنیم. از مدیران نیز انتظار دارم تعامل و سازش سازمانی را نهادینه کنند و من هم در حد توان کمک خواهم کرد که این اتفاق بیافتد.

گفتنی است در بخش پایانی مراسم متن ابلاغیه دکتر مسافری به عنوان مدیر جدید دانشجویی و فرهنگی و همچنین لوح سپاس دکتر خلیلی و خانم فدایی وش، توسط معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی قرائت شد و توسط سرپرست دانشکده به ایشان تقدیم شد.

  • واحد ارجاع دهنده

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های تک فرزندی و بی فرزندی

1403/04/13

از کارشناسان فعال دانشکده علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد

1403/04/13

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون پذیرش بهورزی مورخ1402/12/25

1403/04/11

تجهیز آزمایشگاه مرکزی مراغه به دستگاه‌های پیشرفته

1403/04/07

حضور معاون توسعه دانشکده به همراه معاون توسعه وزارت بهداشت در سازمان برنامه بودجه کشور

1403/04/06

فرزند سیزدهم مرد ۷۱ ساله اهل هشترود متولد شد

1403/04/02

تمجید ارزیابان بین المللی از برنامه شهر سالم و ایمن مراغه

1403/03/27

فراخوان دعوت به همکاری:

1403/03/26

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC

1403/03/26

اطلاعیه زمان بندی مصاحبه  پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخه 1402/12/25

1403/03/23

دانشکده علوم پزشکی مراغه رتبه 12 کارنامه جوانی جمعیت را بین 63 دانشگاه/دانشکده کشور کسب کرد

1403/03/21

پنج ماموریت اورژانس مراغه در سال گذشته با انتقال هوایی بوده است

1403/03/17

نامگذاری مرکز جامع خدمات سلامت دانشکده به نام شهید رحمتی

1403/03/16

معاون وزیر: دریافتی دستیاران پزشکی در دولت سیزدهم هشت برابر شد

1403/03/08

افتتاح ۲ طرح حوزه سلامت مراغه با حضور معاون وزیر بهداشت

1403/03/08