Aa
تاریخ : يکشنبه 9 بهمن 1401
کد 2826

رئیس دانشکده علوم پزشکی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

اقدامات دشمن نشان دهنده شکست آنها در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران است

دکتر ارجمند در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه مراغه ضمن تاکید بر شکست دشمن در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران گفت : امروز در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیش از هر زمان دیگری آمریکا و غرب پی برده اند که هر گونه تلاشی برای از بین بردن وحدت ایران اسلامی غیر ممکن بوده و این اقدامات نابخردانه آنها نشان گر وحشت و ترس دشمن از اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه هیات رئیسه این دانشکده به همراه دکتر ارجمند در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه اقدامات دشمن در تروریستی خواندن سپاه همیشه قهرمان را محکوم کردند .
 
در این دیدار دکتر ارجمند ضمن تاکید بر  نقش پر اهمیت سپاه همیشه قهرمان در همراهی با مردم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس  قدم در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور گذاشته  و در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و اجرای اقدامات زیربنایی همچون ساخت مسکن محرومان، پروژه‌های عمرانی و خدماتی و ... یار و یاور نیازمندان و خادم دولت و ملت در راه شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.
 
وی اضافه کرد : تلاش های جهادی نیروهای مخلص سپاه در برقراری امنیت در کشور ستودنی است.
 
وی افزود: دشمنان مستاصل و شکست خورده  دیروز و امروز از مردم ایران  در اقدامی غیر متعارف و به دور از مناسبات رسمی و بین‌المللی اقدام به تروریستی خواندن این نیروی مخلص و مردمی کرده‌اند که این نمایشنامه آنها نیز همچون گذشته محکوم به شکست بوده و سپاه بالنده و برخاسته از اراده آهنین ملت ایران، بر این توطئه پیچیده نیز غلبه خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: عناد و کینه ورزی پارلمان اروپا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقیقا زمانی صورت گرفته است که تنفس مصنوعی غرب به اغتشاشات اخیر نتیجه‌ای برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در بر نداشت و به تعبیر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی، مهندسی دقیق دشمنان با محاسبه‌ای نادرست توام و همراه شد.
 
وی در پایان گفت: آن کسانی که تروریست داعش را خلق کردند حال در کمال وقاحت سبز قامتان راسخ سپاه را تروریست می‌دانند در حالی که جنایت های آنها در کشور های مختلف از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه نیز در این دیدار با تشکر از هیات رئیسه این دانشکده افزود: اقدامات این دانشکده در توسعه همه جانبه خدمات سلامت برای آحاد مردم نشان گر روحیه انقلابی در این مجموعه است.
 
وی افزود: امنیت و سلامت دو مقوله ی مهم و مکمل یگدیگر می باشند چرا که یک جامعه در صورتی به پیشرفت و توسعه خواهد رسید که از این دو نعمت برخوردار باشد،یعنی هم افراد سالم داشته باشد و هم در امنیت کامل به سر ببرد در غیر این صورت توسعه و حرکتی در جامعه رخ نخواهد داد.
سرهنگ  پاسدار حیدری گفت: با توجه به سیره امامان امنیت یکی از بزرگترین و گواراترین نعمتهای الهی است که با نعمت سلامتی جسم(تن درستی) برابری می کند که همه مردم به آن نیاز دارند و بدون آن، شادی در زندگی بی مفهوم است.
 
وی در پایان گفت: بزرگترین قوت قلب نیروی سپاه همراهی مردم با آنها و تبعیت از فرامین فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای است
 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 بهمن 1401
  • تعداد بازدید 98
  • واحد ارجاع دهنده روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه

اخبار

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19

نجات جان یک نوزاد دیگر با کمک مرکز مردمی نفس مراغه

1403/01/19

حضور اساتید، دانشجوسان و کارکنان دانشکده در راهپیمایی روز جهانی قدس

1403/01/18

پیگیری درمان 54 کودک پرخطر طی تعطیلات نوروزی 1403

1403/01/18