Aa
تاریخ : دوشنبه 1 آذر 1400
کد 2419

شهردار مراغه در بازدید از پروژه های عمرانی دانشکده:

روند پیشرفت پروژه های زیرساختی بهداشتی و درمانی در مراغه قابل تقدیر است/ حمايت از سلامت حمايت از شهر سالم است

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه، اعضای شورای اسلامی و شهردار مراغه به همراه رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه از روند پیشرفت کار پروژه های بهداشتی و درمانی در حال احداث دانشکده علوم پزشکی بازدید کردند.
ناصر رحمتی، رئیس شورای اسلامی شهر مراغه،  در این بازدید  روند تکمیل پروژه های درمانی شهرستان مراغه را مثبت ارزیابی کرد وگفت: احداث این تعداد پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان قابل تحسین است و در سطح شهرستان های هم سطح بی نظیر و مثال زدنی است.
 
وی افزود: در این چند سال با وجود مشکلات اقتصادی کشور خوشبختانه دانشکده علوم پزشکی مراغه با پیگیری های بسیار زیاد توانسته است تعداد قابل توجهی پروژه خدمات درمانی را به صورت همزمان در این شهرستان پیش ببرد.
 
وی همچین در بازدید از  پروژه احداث بیمارستان خصوصی در خیابان خرمشهر گفت : احداث بیمارستان خصوصی یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم شهرستان است و با بهره برداری از این طرح نیاز درمانی منطقه تأمین و مراغه به عنوان قطب درمانی منطقه معرفی و تبدیل می‌شود.
 
وی اضافه کرد: با معرفی مراغه به عنوان قطب درمانی منطقه، اهالی و جامعه پزشکی شهرستان از مزایای آن بهره مند و توریست درمانی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مراغه در توسعه و آبادانی شهرستان نقش اساسی خواهد داشت.
 
وی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان علاوه بر تأمین نیازهای درمانی این شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی به شهرهای جنوب آذربایجان شرقی و غربی ارائه می‌دهند، ایجاد این گونه مراکز در ارائه خدمات بیشتر درمانی به مراجعه کنندگان مؤثر است.
 
ناصر رحمتی ضمن تشکر از زحمات مسئولین  دانشکده، پرسنل و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا گفت : امیدواریم با استفاده از پتانسیل های دانشکده علوم پزشکی مراغه، جهت حل مشکلات و جلب رضایت عمومی مردم نهایت استفاده را ببریم و شورای اسلامی شهر مراغه آماده هرگونه همکاری در حوزه ی بهداشت و درمان خواهد بود.
 
 
حمايت از سلامت حمايت از شهر سالم است.
 
مهندس مقتومی شهردار مراغه در این بازدید پرداختن به مقوله سلامت  در مجموعه شهرداری مراغه را بسيار با اهميت دانست و اظهار اميدواري کرد: مجموعه شهرداري باید در زمينه توسعه امکانات بهداشتي و درماني، دانشکده علوم پزشكي مراغه را حمايت كند ، زيرا حمايت از سلامت حمايت از جامعه ی سالم و خوب زيستن مردم است.
 
وی گفت : شهرداری در کنار مجموعه وظایف عمرانی، مسئولیت فرهنگی و اجتماعی شهر را هم برعهده دارد لذا جهت عمل به این وظیفه نیاز است ارتباط نزدیکی بین دانشکده علوم پزشکی مراغه  و شهرداری برقرار شود.
 
شهردار مراغه با اشاره به سطح وسیع فعالیت دانشکده علوم پزشکی مراغه و شدت بحران کرونا، در ماه های اخیر، عملکرد مدیریت دانشکده را  مثبت دانست و بیان کرد:  شهرداری مراغه  مطابق وظیفه ذاتی خود آماده ی هرگونه همکاری جهت پیشبرد اهداف توسعه شهر و رفع مشکلات در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.
 
رئیس دانشکده نیز در این بازدید  ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر مراغه و شهردار مراغه بیان داشت: ایجاد فضای همدلی اتحاد بالاخص در شرایط کنونی بحران موجب حرکت به سمت اهداف مشترک توسعه شهری و یالخص در زمینه بهداشت و درمان  که موجب حفظ سلامتی مردم مراغه  بسیار مفید و موثر خواهد بود.
 
وی افزود : با وجود وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا  خدا را شاکریم که توانستیم با مدیریت صحیح علاوه بر تداوم خدمات دهی در سایر بخش ها و پذیرش بیماران کرونایی، در زمینه به ثمر رساندن پروژه های عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته و پروژه های عمرانی ما پیشرفت خوبی داشته اند.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 آذر 1400
  • تعداد بازدید 108

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های تک فرزندی و بی فرزندی

1403/04/13

از کارشناسان فعال دانشکده علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد

1403/04/13

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون پذیرش بهورزی مورخ1402/12/25

1403/04/11

تجهیز آزمایشگاه مرکزی مراغه به دستگاه‌های پیشرفته

1403/04/07

حضور معاون توسعه دانشکده به همراه معاون توسعه وزارت بهداشت در سازمان برنامه بودجه کشور

1403/04/06

فرزند سیزدهم مرد ۷۱ ساله اهل هشترود متولد شد

1403/04/02

تمجید ارزیابان بین المللی از برنامه شهر سالم و ایمن مراغه

1403/03/27

فراخوان دعوت به همکاری:

1403/03/26

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC

1403/03/26

اطلاعیه زمان بندی مصاحبه  پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخه 1402/12/25

1403/03/23

دانشکده علوم پزشکی مراغه رتبه 12 کارنامه جوانی جمعیت را بین 63 دانشگاه/دانشکده کشور کسب کرد

1403/03/21

پنج ماموریت اورژانس مراغه در سال گذشته با انتقال هوایی بوده است

1403/03/17

نامگذاری مرکز جامع خدمات سلامت دانشکده به نام شهید رحمتی

1403/03/16

معاون وزیر: دریافتی دستیاران پزشکی در دولت سیزدهم هشت برابر شد

1403/03/08

افتتاح ۲ طرح حوزه سلامت مراغه با حضور معاون وزیر بهداشت

1403/03/08