دوره آموزشی و توجیهی رفتار با مشتری و افزایش رضایتمندی در آنان در سطح بیمارستانهای شهید دکتر بهشتی و امیرالمومنین (ع) مراغه توسط آقای دکتر علی جنتی رییس محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید.
دوره آموزشی و توجیهی رفتار با مشتری و افزایش رضایتمندی در آنان در سطح بیمارستانهای شهید دکتر بهشتی و امیرالمومنین (ع) مراغه توسط آقای دکتر علی جنتی رییس محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید. در این دوره آموزشی که در سه روز و برای 400 نفر از کادر درمانی و اداری و مسئولین واحدها و بخشهای بیمارستانی برگزار گردید نکات ارزنده ای در ابعاد مختلف رفتار با مشتری و نیل به اهداف سازمانی به روش سخنرانی و نمایش فیلم و اسلاید ایراد گردید . در این دوره آموزشی از شرکت کنندگان به منظور اثربخشی و ارزیابی دوره، آزمون پره تست و پست تست انجام گرفت. در حاشیه این دوره آموزشی شرکت کنندگان نیز برخی از چالشها و مشکلات کاری خود در حوزه درمان و رفتار با بیماران و مشتریان را بیان کردند.