Aa
تاریخ : يکشنبه 16 تير 1398
کد 1871

رئیس دانشکده طی پیامی از همکاری مردم و مسئولین شهرستان در اجرای موثر بسیج ملی کنترل فشارخون قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی، دکتر اصغر تنومند طی پیامی از تلاش سازمان های دولتی و غیردولتی، اصحاب رسانه، همکاران حوزه های مختلف بهداشت و درمان و همچنین مردم شریف شهرستان برای همکاری در اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون قدردانی کرد. متن پیام ایشان بدین شرح است:
به گزارش روابط عمومی، دکتر اصغر تنومند طی پیامی از تلاش سازمان های دولتی و غیردولتی، اصحاب رسانه، همکاران حوزه های مختلف بهداشت و درمان و همچنین مردم شریف شهرستان برای همکاری در اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون قدردانی کرد. متن پیام ایشان بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
 
سلامتی گرانبهاترین نعمت الهی و مولفه ای بسیار تاثیرگذار در کیفیت زندگی است که مراقبت از آن علاوه بر وظیفه شخصی یک مسئولیت همگانی اجتماعی است چرا که لازمه داشتن یک جامعه پویا بهره مندی از افرادی سالم از لحاظ جسمی و روانی است. برای رسیدن به این هدف طرح های متنوعی پیشنهاد و اجراء می شوند و تجربه نشان داده است که هر یک به نوعی در ارتقاء سلامت جامعه موثر بوده است.

بسیج ملی کنترل فشار خون از جمله طرح هایی است که به عینه نشان داد وقتی هدف غایی یک برنامه کنترل سلامتی افراد جامعه است همه ی مسئولان ادارات مختلف، رسانه های جمعی، کارکنان بهداشت و درمان و یکایک افراد جامعه برای اجرای موثر آن بسیج می شوند و با بهره مندی از بالاترین ظرفیت خود تلاش می کنند تا برنامه را به طور موثر اجراء کنند.

حال که پس از نزدیک به دو ماه تلاش، غربالگری فشارخون بالای افراد بالای 30 سال با موفقیت و کسب دستاوردهای ارزشمند به پایان رسیده است جا دارد از همکاری و همراهی یکایک مسئولین شهرستان و شهروندان تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک اجرای این طرح بدون عنایت ویژه آیت الله پورمحمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان، و همچنین مهندس شکری، معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، با این کیفیت میسر نمی شد. همچنین جا دارد از همکاری شهردار محترم و سایر همکاران آن مجموعه ، نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر ادارات شهرستان قدردانی نمایم که زمینه اطلاع رسانی عمومی و اجرای توام با آرامش و با کیفیت این طرح را فراهم نمودند.   

نقشی که اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار این طرح داشتند مثال زدنی بود و جا دارد از یکایک این عزیزان قدردانی نمایم چرا که بدون اطلاع رسانی موثر این میزان مشارکت در طرح به آسانی به دست نمی آمد. اما تشکر ویژه ای هم از شهروندان مراغه ای در نقاط مختلف شهری و روستایی دارم که ضمن اهمیت دادن به سلامتی خود به مراکز تعیین شده مراجعه کردند و در این طرح ملی شرکت کردند.  

همچنین از تلاش مخلصانه و مجدانه همکاران خود در معاونت های مختلف علی الخصوص معاونت بهداشتی و سایر واحدهای تابعه دانشکده کمال امتنان را دارم و خدمت شان خسته نباشید عرض می کنم چرا که آنها در صف اول اجرای طرح دغدغه دست اندرکاران در خصوص سلامتی یکایک افراد را به اطلاع آنها می رساندند و با شکیبایی ضمن کنترل فشارخون آنها راهنمایی های لازم را در اختیارشان قرار می دادند. من از یکایک همکاران خود در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه که در این طرح شرکت داشتند و سختی های بسیار فراوانی را تحمل کردند تا بتوانند وسیله ای برای شناسایی مشکل سلامتی اعضای جامعه خود باشند تا زندگی آنها را از گزند آسیب های سلامتی مصون دارند تشکر می کنم.
 
دکتر اصغر تنومند
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 16 تير 1398
  • تعداد بازدید 83

اخبار

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19

نجات جان یک نوزاد دیگر با کمک مرکز مردمی نفس مراغه

1403/01/19

حضور اساتید، دانشجوسان و کارکنان دانشکده در راهپیمایی روز جهانی قدس

1403/01/18

پیگیری درمان 54 کودک پرخطر طی تعطیلات نوروزی 1403

1403/01/18