Aa
تاریخ : يکشنبه 17 ارديبهشت 1396
کد 993

سرپرست جدید اداره های آمار و فناوری اطلاعات، منابع فیزیکی و طرح های عمرانی و مدیریت دانشجویی و فرهنگی دانشکده معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی، در مراسمی که به این منظور برگزار شد، رئیس دانشکده بر لزوم همکاری های بین بخشی برای دستیابی به اهداف بلند مدت دانشکده تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی، در مراسمی که به این منظور برگزار شد، رئیس دانشکده بر لزوم همکاری های بین بخشی برای دستیابی به اهداف بلند مدت دانشکده تاکید کرد.
دکتر علی جنتی با ارائه ی گزارشی از روند فعالیت های حوزه سلامت، گفت: خوشبختانه پس از پیگیری های مستمر در روزهای پایانی سال گذشته، امسال شاهد افزایش چشمگیری در جذب اعتبارات در حوزه های مختلف بخصوص حوزه های بهداشت و آموزش هستیم.
ایشان ضمن اشاره به پروژه های در حال اجرای دانشکده افزود: همچنین در سال 96 شاهد بهره برداری بیش از 30 هزار مترمربع زیرساخت عمرانی در دانشکده خواهیم بود.
رئیس دانشکده ادامه داد: این دستاورد ثمره تلاش های شبانه روزی همه همکاران در حوزه های مختلف است و من هم خیلی خوشحال هستم که با همکاری عزیزان توانستم بستر این پیشرفت چشمگیر را فراهم آورم.
وی اذعان کرد: جای خوشحالی ست که این پروژه ها فقط با استفاده از اعتبارات دولتی ایجاد نشده اند چرا که ما نشان دادیم می توانیم از ظرفیت های دیگر شهرستان مانند خیرین سلامت هم برای اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی بهره ببریم.
ایشان ادامه داد: علاوه بر این پروژه ها امسال روند ساخت سی و سه پروژه ی عمرانی دیگر در دانشکده شروع خواهد شد که هزینه آنها از اعتبارات سازمان مدیریت و منابع خارجی و داخلی تامین خواهد شد.
دکتر علی جنتی افزود: در حال حاضر دغدغه ی اصلی ما شروع احداث بیمارستان 350 تختخوابی ست و اگر بتوانیم این مورد را حل کنیم احساس می کنم می توانیم تضمین کنیم که تا 20 سال آینده شهرستان مراغه هیچ مشکلی از بابت زیرساخت های بهداشتی و درمانی نخواهد داشت.
در بخش دیگری از سخنان خود، رئیس دانشکده با اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت، گفت: این طرح نشان داد که حوزه سلامت از حاشیه خارج شد و به عنوان دغدغه ی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح شد.
وی ادامه داد: پس از این طرح توجه به تمامی حوزه های بهداشت و درمان مورد نظر قرار گرفت و تجهیز و بازسازی مراکز بهداشتی درمانی و توجه به سلامت حاشیه نشینی جایگاه ویژه ای یافت.
ایشان حوزه های آمار و فناوری اطلاعات، منابع فیزیکی و طرح های عمرانی و مدیریت دانشجویی و فرهنگی دانشکده را در این رابطه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در گام های بلندی که دانشکده طی دو سال گذشته در مسیر توسعه برداشته است این سه حوزه سهم بسیار بسزایی داشته اند.
رئیس دانشکده گفت: اما ما همچنان نیازمند همکاری افرادی هستیم که بتوانند با نیروی تازه و مضاعف فعالیت های مربوط به این حوزه ها را پیش ببرند تا بتوانیم به اهداف بلند خود دست یابیم.
گفتنی ست در این مراسم دکتر بلال مسافری، مهندس محمدحسین قاسمی و مهندس سجاد جوادزاده تکریم شدند و مهندس حبیب جعفری به عنوان سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات ، مهندس رسول حسن نیا به عنوان سرپرست منابع فیزیکی و طرح های عمرانی و آقای بهزاد موسی زاده به عنوان سرپرست مدیریت دانشجویی و فرهنگی معرفی شدند.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 17 ارديبهشت 1396
  • تعداد بازدید 237
  • واحد ارجاع دهنده روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه

اخبار

اسامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخ۱۴۰۲/۱۲/۲۵

1403/02/29

افزایش موالید بین مادران بالای ۳۵ سال مراغه

1403/02/28

احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مراغه معطل تملک زمین مجاور است

1403/02/28

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون بکارگیری نیروی شرکتی کارشناس مراقب سلامت مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴جهت تشکیل پرونده گزینشی

1403/02/23

اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۳ دانشکده برگزار شد

1403/02/22

همایش خیرین عرصه سلامت شهرستان مراغه برگزار شد

1403/02/22

تجلیل از ماماهای دانشکده علوم پزشکی مراغه در روز جهانی ماما

1403/02/16

اجرای مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در روستاهای سیاری شهرستان مراغه

1403/02/14

حضور معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و مدیر مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

1403/02/12

دانشکده علوم پزشکی مراغه میزبان نهمین نشست هم اندیشی معاونت های توسعه مدیریت و منابع کلان منطقه دو کشور

1403/02/12

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04