Aa
تاریخ : پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396
کد 968

همایش بزرگ تجلیل از بازنشستگان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، این مراسم همزمان با هفته سلامت و به پاس قدردانی از سی سال تلاش صادقانه بازنشستگان دانشکده در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشکده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، این مراسم همزمان با هفته سلامت و به پاس قدردانی از سی سال تلاش صادقانه بازنشستگان دانشکده در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشکده برگزار شد.
در این آئین، دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده ، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط بین بازنشستگان و سازمان، گفت: هر سازمانی نیازمند این است که از تجربیات کسانی استفاده کند که زمانی به عنوان نیروی فعال برای پیشبرد اهداف آن سازمان تلاش کرده اند.
وی ادامه داد: این امر نه تنها به توسعه ی روابط انسانی کمک می کند بلکه باعث می شود سازمان به جای تکرار یک تجربه از نظرات فعالان دیروز در مسیر ترقی و پیشرفت خود بهره ببرد.
ایشان اذعان کرد: دانشکده علوم پزشکی مراغه همواره سعی می کند به سازمانی انسانی تبدیل شود و با برنامه ریزی های مناسب از جمله ایجاد کانون به گسترش روابط و در نتیجه نشاط در سازمان و دوران بازنشستگی کمک کند.
دکتر علی جنتی گفت: من به نمایندگی از دانشکده علوم پزشکی مراغه از زحمات همه شما قدردانی می کنم چرا که بر همه روشن است اگر تلاش های شبانه روزی شما نبود سازمان ما در جایگاه کنونی خود قرار نداشت.
رئیس دانشکده افزود: بر این اساس تلاش مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه برای حفظ حرمت عزیزان بازنشسته و انجام همه امور آنها در کمترین زمان ممکن است.
ایشان با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان" زندگی سالم، با نشاط و امید"، گفت: سلامت روان و سلامت اجتماعی از ابعاد بسیار مهم سلامتی هستند و این دو جزء با ایجاد روابط سالم اجتماعی حاصل نمی شوند.
وی افزود: بر این اساس مجموعه دانشکده سعی خواهد کرد تا با برنامه ریزی مناسب بتواند به ایجاد ارتباط مناسب بین سازمان و بازنشستگان عزیز و همچنین بین کارکنان شاغل در واحدهای مختلف کمک کند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، در بخش دیگری از سخنان خود، به پروژه های در حال اجرای دانشکده اشاره کرد و گفت: امسال بیش از بیست هزار متر مربع به فضای بهداشتی درمانی دانشکده اضافه خواهد شد و انشالله با برنامه ریزی مناسب و تلاش بیشتر سعی خواهیم کرد این روند پیشرفت دانشکده را حفظ کنیم.
گفتنی ست شعرخوانی استاد کریمی مراغه ای، اجرای مولودخوانی، اجرای موسیقی و ضیافت ناهار و آهداء لوح یادبود از بخش های دیگر آئین بزرگداشت بازنشستگان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه بود.
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396
  • تعداد بازدید 313
  • واحد ارجاع دهنده روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه

اخبار

تجلیل از ماماهای دانشکده علوم پزشکی مراغه در روز جهانی ماما

1403/02/16

حضور معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و مدیر مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

1403/02/12

دانشکده علوم پزشکی مراغه میزبان نهمین نشست هم اندیشی معاونت های توسعه مدیریت و منابع کلان منطقه دو کشور

1403/02/12

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21