Aa
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1396
کد 945

به مناسبت هفته سلامت/رئیس و هیئت رئیسه دانشکده با نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی، در آستانه شروع هفته سلامت دکتر علی جنتی و معاونین ایشان با آیت الله محمدتقی پورمحمدی و مهندس ظفر محمدی دیدار و برنامه های هفته سلامت را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی، در آستانه شروع هفته سلامت دکتر علی جنتی و معاونین ایشان با آیت الله محمدتقی پورمحمدی و مهندس ظفر محمدی دیدار و برنامه های هفته سلامت را تشریح کرد.
در این دیدار ، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن  تشریح شعار هفته سلامت با عنوان "زندگی سالم با نشاط و امید"  اظهار داشت: متاسفانه زندگی مدرن در کنار امکاناتی که برای تسهیل زندگی در اختیار جوامع می گذارد، باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده ی روحی و روانی شده است.
ایشان افزود: بر این اساس سازمان بهداشت جهانی با انتخاب این شعار سعی می کند  توجه  افراد را به بعد روانی و اجتماعی سلامت جلب کند چرا که باور بر این است که این بعد از سلامتی به اندازه سلامت جسمی افراد اهمیت دارد.
وی ادامه داد: با در نظر گرفتن اهمیت و نقش سلامت روان، اولویت برنامه های سلامت امسال فعالیت های مربوط به این بعد سلامتی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با همکاری دیگر سازمان ها با فرهنگ سازی و بالا بردن آگاهی مردم در خصوص راههای ایجاد نشاط و امید به جامعه ای شاداب و پویا دست یابیم.
همچنین در بخش دیگری از این دیدار، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های انجام یافته در دانشکده در طول یکسال گذشته، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته و با زمان بندی مناسب بسیاری از زیرساخت های فیزیکی لازم برای توسعه دانشکده در طی دو سال گذشته شروع شده است و انشالله سال 1396 اکثر این پروژه ها افتتاح خواهند شد.
دکتر علی جنتی به برخی از مشکلات موجود هم اشاره کرد و گفت: تاخیر در راه اندازی مرکز آموزشی و درمانی سینا مشکل اصلی دانشکده است چرا که باعث می شود بار مراجعه به بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و شهید بهشتی زیاد باشد و در نتیجه در بعضی موارد موجب نارضایتی مردم هم شود.
ایشان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با هدف توسعه و ارتقاء دانشکده مجوز اصولی احداث بیمارستان 350 تختخوابی اخذ شده است اما متاسفانه تامین زمین مناسب برای آن مشکل به نظر می رسد و همکاری دیگر سازمان ها و مسئولین شهرستان را می طلبد که امیدوارم با راهنمایی و مساعدت شما این مورد هم حل شود.
حضرت آیت الله پورمحمدی، نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی مردم مراغه و عجب شیر، نیز ضمن ابراز خرسندی از توجه دست اندرکاران حوزه ی سلامت به سلامتی جامعه و قدردانی از رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به خاطر فعالیت های انجام یافته و اهتمام برای توسعه ی این دانشکده فرمود: مشخصا حوزه ی سلامت محدود به فعالیت های دانشکده علوم پزشکی نمی شود و امیدوارم  تمامی مسئولین شهرستان در این امر مهم همکاری داشته باشند.  
مهندس ظفر محمدی هم با اشاره به فعالیت های ارزشمند صورت گرفته در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از مسئولین دانشکده قدردانی کرد و گفت: قطعا با افتتاح پروژه های در حال اجرای دانشکده، گام های اصلی توسعه دانشکده برداشته خواهد شد.
 
  • نوشته شده
  • در جمعه 1 ارديبهشت 1396
  • تعداد بازدید 172
  • واحد ارجاع دهنده روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه

اخبار

تجلیل از ماماهای دانشکده علوم پزشکی مراغه در روز جهانی ماما

1403/02/16

حضور معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و مدیر مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

1403/02/12

دانشکده علوم پزشکی مراغه میزبان نهمین نشست هم اندیشی معاونت های توسعه مدیریت و منابع کلان منطقه دو کشور

1403/02/12

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21