Aa
تاریخ : سه شنبه 30 دي 1393
کد 118

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه

مراسم تکریم آقای دکتر محمد حسین صومی سرپرست سابق دانشکده علوم پزشکی مراغه و معارفه آقای دکتر علی جنتی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با حضور جناب آقای دکتر امامی رضوی قایم مقام محترم وزیر در امور دانشگاههای علوم پزشکی و با حضور جمع کثیری از مسئولین و مدعوین ارشد استانی و اساتید و کارکنان دانشکده علوم پزشکی مراغه در تاریخ 29 دی ماه برگزار گردید.

مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه روز دوشنبه 29 دی ماه 1393 با حضور میهمان عالیقدر جناب آقای دکتر امامی رضوی قائم مقام محترم وزیر در امور دانشگاههای علوم پزشکی کشور و جمعی از مدیران و مسئولین ارشد استانی و شهرستانی و اساتید و کارکنان دانشکده برگزار گردید. در ابتدای این مراسم آقای محمدی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ضمن عرض خیر مقدم گویی به میهمانان و مدعوین عزیز از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر محمدحسین صومی سرپرست سابق دانشکده علوم پزشکی مراغه و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز بعنوان یکی از مدیران فعال و تاثیر گذار شورای اداری شهرستان تقدیر و تشکر نموده و خواستار تداوم همکاری و مساعدت ایشان در تحقق اهداف و برنامه های دانشکده نوپای علوم پزشکی مراغه شدند.

 در ادامه آقای دکتر صومی سرپرست سابق دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین به ایراد سخن پرداخته و گزارشی مختصر از اهم اقدامات انجام گرفته در طول تصدی مسئولیت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی مراغه ارائه دادند و با بیان برخی چالشها و مشکلات اشاره کردند که همچون گذشته با تمام توان و با بهره گیری از قابلیتها و توانمندیهای استانی در کنار مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه بوده و کمکها و مساعدتهای لازم را انجام خواهند داد. ایشان همچنین اظهار امیدواری کردند که با تعامل ، همکاری و تلاش مضاعف همکاران صدیق و متعهد دانشکده تازه تاسیس علوم پزشکی مراغه موفقیتهای بیشتری در ابعاد مختلف آن حاصل خواهد شد.

دیگر سخنران این مراسم آقای حاج مهدی دواتگری نیز ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان حاضر در مراسم تکریم و معارفه و قدردانی از قبول دعوت و حضور ارزشمند آنان در شهرستان مراغه علی الخصوص میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر امامی رضوی ؛ به روند شکل گیری و تاسیس دانشکده علوم پزشکی مراغه اشاره کرده و از مسئولین فعال و تاثیر گذار در شکل گیری و تصویب دانشکده از ابتدا تاکنون تقدیر و تشکر کردند. ایشان با بر شمردن برخی از پیگیری ها و اقدامات انجام گرفته در طول ماههای گذشته اظهار امدواری کردند که با ایجاد کامل زیر ساختها و ارتقای سطح کمی و کیفی و گسترش فضاهای آموزشی و ایجاد رشته های تحصیلی بیشتر ، در آینده نزدیک شاهد ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه خواهیم بود. نماینده محترم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز از همت والا و تلاشهای خستگی ناپذیر آقای دکتر صومی تشکر نموده و تدوام مساعدتها و حمایتهای ایشان را بعنوان متولی دانشگاههای قطب شمالغرب کشور خواستار شدند.

در ادامه مراسم جناب آقای دکتر امامی رضوی قائم مقام محترم وزیر در دانشگاههای علوم پزشکی به ایراد سخن پرداختند. ایشان با اشاره به ارتقای شاخصهای بهداشتی در سطح کشور افزودند امید به زندگی که از شاخصهای اصلی توسعه انسانی می باشد در سالهای اخیر از 54 سال به 74 سال افزایش یافته است. دکتر امامی رضوی همچنین به اجرای طرح عظیم تحول در نظام سلامت در دولت تدبیر و امید و دستاوردها و موفقیت های آن اشاره کرده و بیان داشتند که هزینه های درمان به 45 درصد کاهش یافته و اظهار امیدواری کردند که تا اخر برنامه پنجم توسعه به کمتر از 30 درصد نیز کاهش پیدا خواهد یافت . ایشان از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بخاطر حمایت های بی دریغ و همه جانبه از طرح تحول در نظام سلامت در بودجه سال 93 و قانونی نمودن 1 درصد ارزش افزوده به اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تشکر کردند.

در پایان سخنان آقای دکتر امامی رضوی با قرائت تقدیر نامه ای از طرف مقام عالی وزارت از خدمات ارزشمند آقای دکتر صومی در طول تصدی مسئولیت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی مراغه تقدیر بعمل آمد . همچنین با قرائت ابلاغ انتصاب از طرف مقام عالی وزارت و بر شمردن انتظارات ایشان ؛ جناب آقای دکتر علی جنتی دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز بعنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه منصوب شدند.

سپس آقای دکتر علی جنتی رییس جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خوشامد گویی به حضار و میهمانان عالیقدر ، از زحمات و خدمات آقای دکتر صومی قدردانی و خواستار استمرار حمایتها و مساعدتهای ایشان در توسعه دانشکده شدند .

 دکتر جنتی  در ادامه به  خطیر بودن نقش و جایگاه دانشگاههای علوم پزشکی  در توسعه پایدار تاکید و به اهم برنامه های خود در دانشکده علوم پزشکی مراغه برای توسعه بخش آموزش علوم پزشکی ،پژوهش و بهداشت و درمان پرداختند . وی با توجه به نوپا بودن دانشکده و لزوم ایجاد زیر ساختهای لازم خواستار کمک و مساعدت وزارت بهداشت ،دانشگاه علوم پزشکی تبریز ،مسئولین و دست اندرکاران شهرستان و خیرین محترم برای توسعه و ارتقای دانشکده شدند. 

در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف هیات رییسه دانشکده ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای بیمارستانها و ... به جناب آقای دکتر صومی اهدا گردید.


   
   


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 30 دي 1393
  • ساعت 11
  • توسط محمد حسین قاسمی دانشکده علوم پزشکی مراغه
  • تعداد بازدید 1355

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های تک فرزندی و بی فرزندی

1403/04/13

از کارشناسان فعال دانشکده علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد

1403/04/13

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون پذیرش بهورزی مورخ1402/12/25

1403/04/11

تجهیز آزمایشگاه مرکزی مراغه به دستگاه‌های پیشرفته

1403/04/07

حضور معاون توسعه دانشکده به همراه معاون توسعه وزارت بهداشت در سازمان برنامه بودجه کشور

1403/04/06

فرزند سیزدهم مرد ۷۱ ساله اهل هشترود متولد شد

1403/04/02

تمجید ارزیابان بین المللی از برنامه شهر سالم و ایمن مراغه

1403/03/27

فراخوان دعوت به همکاری:

1403/03/26

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC

1403/03/26

اطلاعیه زمان بندی مصاحبه  پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخه 1402/12/25

1403/03/23

دانشکده علوم پزشکی مراغه رتبه 12 کارنامه جوانی جمعیت را بین 63 دانشگاه/دانشکده کشور کسب کرد

1403/03/21

پنج ماموریت اورژانس مراغه در سال گذشته با انتقال هوایی بوده است

1403/03/17

نامگذاری مرکز جامع خدمات سلامت دانشکده به نام شهید رحمتی

1403/03/16

معاون وزیر: دریافتی دستیاران پزشکی در دولت سیزدهم هشت برابر شد

1403/03/08

افتتاح ۲ طرح حوزه سلامت مراغه با حضور معاون وزیر بهداشت

1403/03/08