Aa
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1395
کد 671

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت شهدای مدافع حرم و شهدای بسیج کارمندان

به گزارش روابط عمومی، این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید فیاض بخش و بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید فیاض بخش و بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشکده برگزار شد.

در این مراسم سردار شاکری، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، آقای محمودی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان ویژه مراغه، دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی مراغه، جناب سرهنگ افتخاری، فرمانده بسیج ادارات حوزه ی شهید رجایی و مسئولین پایگاههای مقاومت کلیه ادارات و جمع کثیری از بسیجیان و کارکنان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، دکتر رضائیان، مسئول بسیج جامعه پزشکی، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته بهانه ای است تا یاد کنیم از آنهایی که برای دفاع از آرمان های انقلاب از مال و جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: البته این دفاع هیچ وقت تمام شدنی نیست کما اینکه هنوز ایثارگران جان برکف تحت فرمان رهبری فرزانه با فداکاری های مثال زدنی خود از حرمین شرفین که در واقع شرف شیعه هستند دفاع می کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه، با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از تاثیرگذارترین رخدادها برای تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و چگونگی ادامه مسیر آن است گفت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس خودباوری ملت ما بود چرا که در سایه ی فداکاری فرزندان این مرز و بوم ما امروز به امنیت و آسایشی که در کشور خود داریم افتخار می کنیم.

وی افزود: در واقع با تاسی از ایثارگری های رزمندگان اسلام ما هیچ ابایی از تهدیدهای دشمنان قسم خورده اسلام نداریم چرا که بر این باور رسیده ایم که ما در سخت ترین شرایط هم قادر خواهیم بود اهداف کشور و انقلاب خود را پیش ببریم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با بیان اینکه ما امروز باید با به کارگیری دستاوردهای حوزه ی دفاعی، در حوزه ی اقتصاد مقاومتی هم به صورت جهادی عمل کنیم ادامه داد: برای تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، باید همانند دوران دفاع مقدس به خود ایمان داشته باشیم تا به خودکفایی برسیم.

در ایم مراسم، سردار شاکری، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم با اشاره به اهمیت توجه به باورهای شهدا و رسالت مقدس آنها گفت: شهادت از مظاهر صفات خداوند است و شهدای دفاع مقدس ضمن باور به رسالتی که داشتند خالصانه در جهت قرب خداوندی حرکت نمودند.

گفتنی ست در پایان این مراسم با تقدیم لوح یادبود از بسیجیان نمونه و فعالان نمونه حجاب و عفاف تقدیر و قدردانی شد.


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 6 مهر 1395
  • تعداد بازدید 487
  • واحد ارجاع دهنده

اخبار

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19

نجات جان یک نوزاد دیگر با کمک مرکز مردمی نفس مراغه

1403/01/19

حضور اساتید، دانشجوسان و کارکنان دانشکده در راهپیمایی روز جهانی قدس

1403/01/18

پیگیری درمان 54 کودک پرخطر طی تعطیلات نوروزی 1403

1403/01/18